Be a Supporter!

Buses can be bitches!

Score:
rated 2.24 / 5 stars
Views:
3,266 Views
Share Links:
Genre:
Comedy - Original
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Feb 12, 2009 | 4:21 AM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

i just got flash again and my first real go at it... i was never good at flash btw... ive always been shitty, lol.

Reviews


AFXPusherAFXPusher

Rated 5 / 5 stars

AWSOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

This so awsome you rock!!!!!!!!!!!111!1!!!!!!!!!!!,I love it!!!!!!!!!!!I love it!!!!!!!!!!!I love it!!!!!!!!!!!I love it!!!!!!!!!!!I love it!!!!!!!!!!!love it!!!!!!!!!!!I love it!!!!!!!!!!!love it!!!!!!!!!!!I love it!!!!!!!!!!!love it!!!!!!!!!!!I love it!!!!!!!!!!!love it!!!!!!!!!!!I love it!!!!!!!!!!!love it!!!!!!!!!!!I love it!!!!!!!!!!!love it!!!!!!!!!!!I love it!!!!!!!!!!!This so awsome you rock!!!!!!!!!!!Best in the world!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,Best


semaj116 responds:

lol? was that sarcastic?


wdjwdj

Rated 3.5 / 5 stars

haha

I thought it was pretty funny! Especially the "End?" bit



TedFlixTedFlix

Rated 2.5 / 5 stars

umm...

Well it was very random indeed... And random stuff always give cartoons a little spice.

But I just couldn't understand this too much :x. Sorry~



HildebrandtHildebrandt

Rated 3.5 / 5 stars

...

Sometimes there is so much beauty in the world, it makes me wanna cry.


semaj116 responds:

emotional, isnt it?


MontyBanditoMontyBandito

Rated 3.5 / 5 stars

I hate it when busses run me over...

It had fluid animation, and a good point. SFX were on, maybe some background music or something of that nature for your next one. All in all, pretty good.


People find this review helpful!
semaj116 responds:

thanks for the tips, ill take em into consideration next time