Be a Supporter!

R> Balad Bingers Ep 03

Score:
rated 2.30 / 5 stars
Views:
3,571 Views
Share Links:
Genre:
Comedy - Parody
Tags:
parody
salad
fingers

Credits & Info

Uploaded
Feb 5, 2009 | 10:54 AM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

Hi!

This is the third and final episode of Balad Bingers!
My Salad Fingers-parody trilogy!

Have fun and leave me a comment!

Reviews


eggman1eggman1

Rated 0 / 5 stars

Hmmm.....

Maybe, instead of me bashing you constantly about your...uh..."movies"...if I can even call it that? You should consider watching your own work.

That. Or. Go. See. A. Doctor.

=3



OrganizedApeShapeOrganizedApeShape

Rated 3.5 / 5 stars

mmmmm.....

its ok and kinda funny but its just so shortt but good but u nshould hav just made itlonger wen i make flash i dont like makin it less than a minet but good job:).
ps forgive my spelling:)


Oijoink responds:

Okay! Thanks!


NihilisticFinalityNihilisticFinality

Rated 4 / 5 stars

Nice.

Man, I'm going to have to check out your other submissions because this one shows great talent.. Parodies are alright but this one was a bit better.


Oijoink responds:

YEP!


HoekzemaHoekzema

Rated 3.5 / 5 stars

your talented

Yo,
I think you mis understood roojames,
He's not trying to tell you what to do.

Neither am I going to tell you what to do. I'm just gonna give some advise and you'll be the one desiding what your gonna do with it.

Listen man you have the ability to become a great and popular flash animator.
To be good you don't have to be as good as Adam Philips, as long as you are original and funny.

I won't claim that I am a great and popular flash animator, because I'm not.
Yet I do recognize talent when I see it.

The thing is that this is not original, there are WAY to much parody's on salad fingers and they are all...average, but if you create something yourself it'll be awesome!

I'll give you a 7 for awesome flash skills and good voice acting.


People find this review helpful!
Oijoink responds:

No. I didn't misunderstand him. :)

Thanks for your review.


LordisLordis

Rated 3 / 5 stars

lol

haha kinda ... well ....


Oijoink responds:

Figures