Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Mar 19, 2002 | 8:09 PM EST

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

//Recent EDIT: yep it was an old animatino and the sycing is off just because of how fast computers have gotten

Its Piece of shit Car with a nice 3D animation. (PIECE OF SHIT CAR IS BY ADAM SANDLER)

Well im having fun working on this movie, and i just want to know if i should continue working on it! vote 5 for yes!

my computer is a
PII 450
flash 6 (though it is exported in flash 5 so dont worry)

ITS ONE BIG SOUND. SYNC'n WONT WORK IF YOU COMPUTER IS OLDER.

Reviews


ShatrdSkatrShatrdSkatr

Rated 4 / 5 stars January 14, 2009

lol i dont know what to say

um at the moment my speakers dont work, so i couldnt hear it, but just watching it made me laugh so for that you should be proud of yourself haha



ripulusripulus

Rated 2.5 / 5 stars October 28, 2008

O K then...

theirs your 5. now rap it up. so far so so.



dark-idiotdark-idiot

Rated 4.5 / 5 stars July 23, 2007

lol

My car's not quite THAT bad! Liked the song, man. It was good. Please remake it!



cat-kidcat-kid

Rated 3 / 5 stars July 7, 2006

it was meh...

it should be finished and the lipsinking looks crappy...but good for the song...



lozzie522lozzie522

Rated 3.5 / 5 stars April 22, 2006

It was well funny and it should be finished!!

Dunno rely wat to say to those reading this just think wat u want to think
:)