Be a Supporter!

ChatBot

Score:
rated 3.72 / 5 stars
Views:
17,496 Views
Share Links:
Genre:
Simulation - Other
Tags:
flash
chat
sim

Credits & Info

Uploaded
Jan 1, 2009 | 9:43 AM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

A Chatbot made with flash.

Reviews


Eriklv21Eriklv21

Rated 5 / 5 stars

Somehow Smart

IT'S OVER 9000!: HELLO
Chatbot: What?
IT'S OVER 9000!: hello
Chatbot: hello IT'S OVER 9000!
IT'S OVER 9000!: i am over 9000
Chatbot: Good for you.
IT'S OVER 9000!: thanks! :D
Chatbot: You're welcome.
IT'S OVER 9000!: you're smarter today.
Chatbot: Thanks?
IT'S OVER 9000!: thats awesome dude
Chatbot: what do you mean with "thats awesome dude.'?
IT'S OVER 9000!: ok now you're stupid.
Chatbot: Right.
IT'S OVER 9000!: omg a fake chatbot
Chatbot: What do you mean with "omg a fake chatbot.'?
IT'S OVER 9000!: k bye now
Chatbot: What do you mean with "k bye now.'?



WhicketWhicket

Rated 5 / 5 stars

This is nice.

Whicket: Hello?
ChatBot: Hi.
Whicket: Who are you?
ChatBot: I'm a flash chatbot made by Ivo Wijnker.
Whicket: Your name?
ChatBot: Thanks?
Whicket: Hello, Thanks.
ChatBot: Hello.
ChatBot: But why do you call me Thanks.?
Whicket: You said it was your name.
ChatBot: Thanks?
Whicket: yes.
ChatBot: Ah, ok.



oompalompaoompalompa

Rated 5 / 5 stars

lol he has every thing

kira: hello
ChatBot: Hello.
kira: hi
ChatBot: Hello.
kira: bye
ChatBot: What?
kira: what
ChatBot: What?
kira: what?
ChatBot: I don't know.
kira: why
ChatBot: What?
kira: why?
ChatBot: I don't know.
kira: cool
ChatBot: Right.
kira: whats your name
ChatBot: That's what they've made Google for.
kira: do you have a cock
ChatBot: Yes.
kira: are you gay
ChatBot: What do you mean with 'are you gay'?
kira: lets be freinds
ChatBot: What do you mean with 'lets be freinds'?
kira: are you a guy
ChatBot: What?
kira: do you have a pussy
ChatBot: I've got everything.
kira: ??????
ChatBot: I don't know.
kira: holy shit
ChatBot: What?
kira: i see holy shit
ChatBot: What?
kira: do you have a butt buddy
ChatBot: I've got everything.
kira: lol
ChatBot: rofl
kira: fag
ChatBot: What?
kira: you are a gay fag and a robot
ChatBot: You too.
kira: no you are
ChatBot: Ah, ok.
kira: you are not smart
ChatBot: Thanks?
kira: you are welcome
ChatBot: You too.
kira: im your son
ChatBot: What?
kira: me you in bed
ChatBot: What?
kira: rotfl
ChatBot: What?
kira: lol
ChatBot: rofl
kira: rofl
ChatBot: lmao
kira: lmao
ChatBot: What's so funny?
kira: That's what they've made Google for
ChatBot: What do you mean with 'That's what they've made Google for'?
kira: i made you
ChatBot: What do you mean with 'i made you'?


People find this review helpful!

Pampur133Pampur133

Rated 5 / 5 stars

ChatBot and the Police

Z-45: Greetings
ChatBot: What?
Z-45: Hello
ChatBot: Hello, Z-45
Z-45: I am a robot.
ChatBot: Ok.
Z-45: You are a really stupid robot.
ChatBot: Thanks?
Z-45: Idiot.
ChatBot: What?
Z-45: You are an idiot, low-rankend bot!
ChatBot: You too.
Z-45: You are jealous.
ChatBot: Thanks?
Z-45: Idiot.
ChatBot: What do you mean with 'Idiot.'?
Z-45: I mean that you are an idiot.
ChatBot: What do you mean with 'I mean that you are an idiot.'?
Z-45: You are making me mad.
ChatBot: You too.
Z-45: Do you know what are you saying, idiot?
ChatBot: I don't know.
Z-45: That means that you ARE an idiot.
ChatBot: What do you mean with 'That means that you ARE an idiot.'?
Z-45: Im a robot.
ChatBot: What?
Z-45: I am a robot.
ChatBot: Ok.
Z-45: A magic robot.
ChatBot: What?
Z-45: I am a police hacker.
ChatBot: Good for you.
Z-45: But its not good for you.
ChatBot: What?
Z-45: Because you are gonna be arrested.
ChatBot: Yeah right.
Z-45: Police is coming for you.
ChatBot: What?
Z-45: You are gonna be arrested.
ChatBot: You too.
Z-45: This is police. You are arrested.
ChatBot: What?
Z-45: You are going in jail now.
ChatBot: You too.
Z-45: Im a policeman
ChatBot: What do you mean with 'Im a policeman'?
Z-45: *arrsesting ChatBot*
ChatBot: What do you mean with '*arrsesting ChatBot*'?
Policeman: You are gonna be killed now.
ChatBot: Thanks?
Policeman: *Boom* *ChatBot is dead*.
ChatBot: What do you mean with '*Boom* *ChatBot is dead*.'?
Policeman: Youur last words?
ChatBot: Thanks?
Policeman: *BANG*
ChatBot: What?
Policeman: Bye.
ChatBot: What do you mean with 'Bye.'?



Pyro9Pyro9

Rated 4 / 5 stars

MY conversation

Pyro: Hello
ChatBot: Hello.
Pyro: What is your name?
ChatBot: That's what they've made Google for.
Pyro: who r u
ChatBot: What do you mean with 'who r u'?
Pyro: whats your name!!!!!
ChatBot: Ever heard of Google?
Pyro: GODDAMMIT!!!!
ChatBot: What?
Pyro: FUCK U
ChatBot: What?
Pyro: fuck u
ChatBot: Thanks for the compliment -.-
Pyro: ...........u r a dumb shitty robot arent u?
ChatBot: Maybe.
Pyro: wow u r retarded
ChatBot: What do you mean with 'wow u r retarded'?
Pyro: i mean u r retarded
ChatBot: What?
Pyro: im leaving
ChatBot: What do you mean with 'im leaving'?
Pyro: u r gay u know that?!
ChatBot: I don't know.
Pyro: ever heard of google
ChatBot: What do you mean with 'ever heard of google'?
Pyro: .......T_T
ChatBot: What?
Pyro: ur stupid
ChatBot: Thanks?
Pyro: who created u?
ChatBot: I don't know.
Pyro: what is your Model Number?
ChatBot: Ever heard of Google?
Pyro: what kind of robot are u?
ChatBot: I don't know.
Pyro: im a robot too!!!
ChatBot: What do you mean with 'im a robot too!!!'?
Pyro: bye!
ChatBot: What do you mean with 'bye!'?