Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Dec 30, 2008 | 3:30 PM EST

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

It's here. Finally.

Okay, i put much time into this and in the end, it did not turn out as great as i thought. whatever, i still hope you enjoy my winter flash submission.

Pheeww guys it's the 30th and tomorrow is the deadline... :O

SPECIAL THANKS TO
Android-Musik (George Dziov)
and to Manuela Bruckner

I also made two wallpapers and if you haven't checked them out, do it now!
Here are my two posts:

http://octoflash.newgroun ds.com/news/post/244350
http://octoflash.newgroun ds.com/news/post/239178

there may be spaces in the URLs which brake the adress so you u gotta delete them...

i've made up the story for the second part but it will just be a movie. i'm not sure if i shall make a second one, you decide :O

Anything else to say? I don't think so. Click the yellow-white blinking text already!

Reviews


MunzMunz

Rated 4.5 / 5 stars

very nice

i absolutely love it good work


OctoFlash responds:

thanks munz!


Android-MusicAndroid-Music

Rated 5 / 5 stars

Yayayayayayay!

Man, you did it! The game is greatttttttt!!!! I couldn't hear sounds cause I was playing it in comuter club but again the game is awesome!!!!!!!!!!! Thanks for such a rocking game!!!! See ya on 9th of January! Cheers!


People find this review helpful!
OctoFlash responds:

thanks bro! :D
no need to listen to the music, you made it! ;)

cya!


thelittleemothelittleemo

Rated 4.5 / 5 stars

itwas pretty fun

it was nice, the animation was really good during the whole game, the story seemed nice, and the gameplay was good but the one thing i dont like is that there isnt a pause button to use, and i like the idea for different mini-games during the game but i think it should have should have said something before the game started because it took me a while to finally figure it out it was all arrow keys for the whole game and not just the first one(i felt like a idiot when i found that out ,lol), and the ending was kinda confusing because because i thought he was supposed to be finding his family but then he looks like hes going to destroy an oiling company or somthing....

so i guess a 9/10 and 5/5


OctoFlash responds:

thanks!
a pause button... that would be an idea.. and about the controls: did you read the help thing? whatever, still: thanks for the review.

oh yes and about the story: that's right, he's very angry about the factory stuff and if you wanna see what he's gonna do you gotta check out the next part :3

thanks again


azzo9azzo9

Rated 5 / 5 stars

Bingo

awesome!!!


OctoFlash responds:

thanks, nice review btw..


supermariofan42supermariofan42

Rated 4.5 / 5 stars

i dont understand. but its a good game

ok i beat it and i dont get it. but good game


OctoFlash responds:

o.O? okay...
so what was your problem? what's so hard to understand?