Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Dec 16, 2008 | 6:59 PM EST
  • Daily 3rd Place December 17, 2008

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Super Smash Bros
    Super Smash Bros Parodies and tributes to Nintendo's flagship fighting franchise!

Author Comments

Sup newgrounds, here's a quickie animation about everyone's favourite person named after a bird of prey.

Captain Falcon hasn't been feeling well since Brawl came out, so he visits the doctor

Thanks a bunch for Rina Chan and Mathew Zev for voice acting.

Edit: added a hole in the wall

Reviews


Xin02Xin02

Rated 5 / 5 stars

hahahhaahaha

def needs a squeal
animation was cool, but this flash was all about the timing. Moving from the slow mo knee to the face, to the launch out the wall, ha, man that was sweet.
another....please?


Zombie-Pimp responds:

haha I think this is the kind of thing that's only funny once


CrispyMonkeyCrispyMonkey

Rated 5 / 5 stars

Omfg lmao

That was awesome


Zombie-Pimp responds:

lol thanks


SeamonkySeamonky

Rated 4.5 / 5 stars

Damn, that's extremely epic!

Even those this flash was kinda short, I enjoyed the comedy in this. Captain Falcon is well famous for his notorious knee of death, and it shows in this flash. I never really expected him to react to a reaction test like that. The Art and Animation is sweet. Very well drawn and animated. The voices were a nice addition. The comedy just got to me, in a good way. I enjoyed seeing this quickie! I would like too see more comedy flashes from you in the future Zombie! :D

-4.19 / 5.00 (+ 0.014) Voted 5!
-Your 306th Voter!
-Favorite!

-Seamonky


Zombie-Pimp responds:

lol thanks man, and yeah the knee is ridiculous, like theres an electric current wtf that doesn't make any sense.


Overlord-tank-masterOverlord-tank-master

Rated 5 / 5 stars

poor doctor XD

Well ones thigns for sure his reflexs are in check maybe next up is the prostate exam? that deserve a falcon punch


Zombie-Pimp responds:

Lol sounds like a sequel


WetWonWetWon

Rated 5 / 5 stars

Very Nice

Heh, totally not what I was expecting but extremely funny.

I actually choked when I first saw it.


Zombie-Pimp responds:

lol sweet, thanks