Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Dec 10, 2008 | 2:14 PM EST
  • Daily 3rd Place December 11, 2008

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

4.40??????? if this movie gets in the top 50 of all time list on the flash portal, i'm deleting this from newgrounds

4.37 please zero bomb the crap out of this

4.36???? stop giving this movie good scores i don't want this to be my highest rated submission. please ok

edit: 4.25 my data continues to climb, however it looks to be peaking (???)

edit: 4.20 i am at a loss for words

edit: why does this movie have over a 4.1? you voters are retarded

edit: why does this movie have approx. a 4.0? you voters are kuhrazee

made

PIRACY CAUSES GLOBAL WARMING STOP PIRATING OR WE WILL BE CRISPY CRITTERS

EDIT: As reminded by ChemicalVengence, and referenced from section 2.1 of the flying spaghetti monster page on wikipedia, PIRATES DO NOT CAUSE GLOBAL WARMING! THEY HELP DECREASE GLOBAL WARMING! CARRY ON THEN!

Reviews


FeuseFeuse

Rated 5 / 5 stars December 10, 2008

this flash makes people happy

LOl

This flash made me happy too =]

Great work man :)


Starogre responds:

i like happy


Z3pp0Z3pp0

Rated 5 / 5 stars December 10, 2008

I guess...

... if ya weren't a pirate (yay!) we wouldn't have benn blessed with this nice little flash.
Btw, I just downloaded your file for my collection, but again, I guess...
... since we both be pirates, ya couldn't care less!!
YAY!!


Starogre responds:

thanks for the review

does everyone just assume everyone from newgrounds pirates flash? cus i have a legit copy :P


PorkchopPorkchop

Rated 5 / 5 stars December 10, 2008

That

Was one of the single most amusing videos ive seen in a while. Perfect song, nice use of Banhammer by teh siia, and the Captain Planet song at the end was actually very well orchestrated. Also, I may or may not have been downloading something when I was watching this.
10/10
5/5


Starogre responds:

thank you kind sir. captain planet has to help the pirates rid the world of global warming


imbehindyouimbehindyou

Rated 4.5 / 5 stars December 10, 2008

lol

the anime pirate chick had a huge anchor, seriously wtf?


Starogre responds:

huge anchors are sexy


2006Neon20062006Neon2006

Rated 2.5 / 5 stars December 10, 2008

meh...

pretty sure you used a pirated version of flash to do this anyway...so w/e...5 for animation and music..-5 for lame message..


Starogre responds:

whoa whoa whoa now...assumptions were not included anywhere in this flash animation

i'm pretty sure you're a serial killer. there, we're even