Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Nov 24, 2008 | 3:13 AM EST
  • Daily 3rd Place November 25, 2008

If you liked this, check these out!


Author Comments

Sooo I went to go see Twilight...., I heard it was going to be a chick flick, but OMG,, could it suck any more? No pun intended. As soon as it was over, my friends and I were instantly making fun of it.

How the main character every 3 seconds would go through 30 expressions, I love you.. no stay away.. Oihhhh aawww... Grrrrrr.

My biggest problem with the movie was the main character Edward, He is 17... but actually been 17 for many many many years.. So he tries hooking up with minors.. and acts .. well he acts like a stupid child haha.

Ha.. Soo since the guy that played Edward in Twilight also played in Harry Potter and the Goblet of Fire as Cedric Diggory. . I couldn't help myself... please enjoy.

pale

Check this out as well.. This is a great spoof as well.

http://www.newgrounds.com /portal/view/473402

Reviews


bluestar2349bluestar2349

Rated 5 / 5 stars

LOL

"ill watch you at night" Perv!!!!! it was awesome!


People find this review helpful!

chevellescoolchevellescool

Rated 5 / 5 stars

if only it happenned sooner

it was pretty funny, but my true delight came from seeing one of the guys responsible for screwing up our youth finally get what he deserved. here's hoping that all disney bands are next. >:D


People find this review helpful!

KaelaNekosuneKaelaNekosune

Rated 3 / 5 stars

VOLDEMORT!

btw edwards only 100. I STRESS THIS ONLY BECAUSE I HATE WHEN PEOPLE DONT GET THEIR FACTS STRAIGHT.



RhiannonKrystrelRhiannonKrystrel

Rated 5 / 5 stars

hilarious

truly hilarious



rockinsean18rockinsean18

Rated 5 / 5 stars

lol

thxyay edwards dad lol good vid