Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Nov 13, 2008 | 4:22 PM EST

If you liked this, check these out!


Reviews


BoknPokBoknPok

Rated 5 / 5 stars July 7, 2010

hmm

strangely all the ratings are 10 or 0 O.o for all the haters at the end he says thx for watching this SHIT so he already knows well it was still funny



majoramastermajoramaster

Rated 5 / 5 stars August 4, 2009

Lol

These picture are awesome! Some of these I have never seen so it kept me on my toes to see what else I hadn't seen b4. Ees teh funnehness!



BreakieBreakie

Rated 5 / 5 stars December 21, 2008

nurnurnur

Your welcome.



NNUTTHOWZENNUTTHOWZE

Rated 0 / 5 stars November 17, 2008

wow

take some time on your flash work, and add some music. Please


MrAngryFace responds:

ITE FUCK YU PLZ


CHOCKOLATMANCHOCKOLATMAN

Rated 5 / 5 stars November 14, 2008

LOL

LOLOLOLLLOOLLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
i liked it cuz u put on som great picz
Keep up good work
(will this be turd of the week?)


MrAngryFace responds:

hello you are a gud voter m8