Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Nov 10, 2008 | 1:38 PM EST
  • Underdog of the Week November 12, 2008

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

Thanks for underdog, I ques? lol

I have seen many people asking how they could steal a flash so they can get populair on newgrounds to. I think everybody deserves a chance to get famous on newgrounds, so that's why I made this tutorial.
So, if you are lazy, bad at flash or whatever, watch this tutorial and steal as many flashes as you want.

Reviews


DJbob666DJbob666

Rated 4 / 5 stars November 16, 2008

Yay

im gonna steal that flash and be famous :D


People find this review helpful!

sackybackysackybacky

Rated 4.5 / 5 stars November 16, 2008

Kickass

Loved it.


People find this review helpful!

Topgamer96Topgamer96

Rated 5 / 5 stars November 16, 2008

OMFG

This made me lol. Completely unexpected



sleeeeepsleeeeep

Rated 2 / 5 stars November 16, 2008

meh

was kinda dumb... but the finniest part was the replay button... haha why would anyone after realizing it isnt a real tut wanna watch it again... hahaha good one.



CIDAgentBobCIDAgentBob

Rated 4.5 / 5 stars November 16, 2008

Lol

Kinda harsh, but i loved it. I think the people downstairs heard the guy yelling, too.