Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Oct 26, 2008 | 5:16 PM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

I made this movie with Shan83
She made the music
I made the sound effect on the end xP
Thanks to Shan83!! xD

Reviews


hmcdlspcmnstrhmcdlspcmnstr

Rated 5 / 5 stars October 26, 2008

A bit hard to see...

But then again, I guess that is the point... Good Work...


MasterNoud responds:

hahah thx :P


FoeFoe12FoeFoe12

Rated 5 / 5 stars October 27, 2008

Nice..

MasterNoud!
You are really a master in tha making from movies :)
I like your style and music
But u need 1 movie to make me in love x'd
Mission imposible: Pascal :|

:) Greetings


MasterNoud responds:

Whaha thanks man XD


WakkaBoomWakkaBoom

Rated 5 / 5 stars December 10, 2008

Cool movie

I loved this movie! Dunno about the other guys though.


MasterNoud responds:

thanks :D


El-SydEl-Syd

Rated 5 / 5 stars October 26, 2008

Hell yeah

This was fucking awesome, great animation to the music and extremely imaginative.


People find this review helpful!
MasterNoud responds:

Thnx man xD


Shan83Shan83

Rated 4.5 / 5 stars October 26, 2008

yay!!

yes! finally the movie is here!! I was waiting for this :P
thank you for the credits, the movie is dark enough and scary XD
I liked the eyes effect!!
good job, I liked it.. I wish my song was longer, so your movie was a little longer too ;)
but its good anyway! :)
cheers!!
x


People find this review helpful!
MasterNoud responds:

Whaha xD
But if the song was longer than it wasn't finished... :(
But it was only one minute so it's finished xD
Hope u made new music so I can make movies on that 2 xD