Be a Supporter!

Mr Yay!

Score:
rated 2.64 / 5 stars
Views:
3,463 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
happy
fun

Credits & Info

Uploaded
Oct 14, 2008 | 11:18 PM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

Purposely shoddy, haha. Mr. Yay loves absolutely everybody, even those who are crap at things. I won't be offended if you guys want it taken off, but i personally find it hilarious. Hooray!

Reviews


Pasty-FlawssPasty-Flawss

Rated 5 / 5 stars

Wow..

This is art


People find this review helpful!

halfofafairyhalfofafairy

Rated 4 / 5 stars

Woah...

What's 2/3 of 10? I was kind of torn between the rating of 2 and 3 on the 5 scale. So wtf I have to decide between 7 and 8 now. I'll just go with the highest number. Wtf man. That was trippy though. Were you high by any chance?


mysterylunch responds:

were you high in every maths class by any chance?


gravediger1gravediger1

Rated 3 / 5 stars

haha

that just made me feel like i was on crack..



blackshaman24blackshaman24

Rated 3 / 5 stars

WTF!!! XD

LOL that was so...wierd, that it was funnyXD



DerekTheSpaceDogDerekTheSpaceDog

Rated 4.5 / 5 stars

Yay!

Hooray for Mr. Yay!

Squares ARE lame.


mysterylunch responds:

Hooray!