Be a Supporter!

Eulogy For 'Kill a Stick'

This entry was blammed by our users.

Here is its eulogy, a collection of the kind words written about it while still among the living. They shall live on forever in its place.

10-10-08 – 12-22-14

Author Comments

The "kill animations" is a bit short, so i think you have to watch several times to get pleased.
But anyway i'm sure you would love to kill them!

Reviews


maximax-2maximax-2

Rated 5 / 5 stars

awsome!

actually it was pretty awsome! great work 5/5


aListersaListers

Rated 5 / 5 stars

A little funnier

a little funnier than usual stick killing games! Mainly because the weapons were giant!


ZorexisZorexis

Rated 5 / 5 stars

asome

lolkjlasc


winterfire567winterfire567

Rated 3.5 / 5 stars

Entertaining.

To say the least. I thought this was funny even tho the animation could be a bit better. Sound efects all fit. You get 7 stars from me and 5/5. think this deserves a place on Newgrounds.


JackogingerJackoginger

Rated 2 / 5 stars

You needed more ideas with this

The animation i guess wasnt that bad, though needed more ideas. It should only keep someone busy for 5 minutes at the most though. 4/10.


Gregoryn95Gregoryn95

Rated 1 / 5 stars

More time needed.

This seemed to be too quickly made. It wasn't in the least bit entertaining. Plus, pairing The Pretender with crappy animated kilings isn't exactly well thought out. It would help if music was taken out and better, if any, sound effects put in. Good idea, horrible execution.


Nove5Nove5

Rated 3.5 / 5 stars

more ideas

that wuz good but it just needed more things 2 do and u could definitely release another tht would probably be really good. 3/5


TonyriCeTonyriCe

Rated 3 / 5 stars

hmmm

intresting concept, but animation could be better no offence.

I liked the age part.


zlemfazlemfa

Rated 2 / 5 stars

hmmmm......

Wasent too good could of been better......the age was the only funny one. 4/10


kraveningkravening

Rated 3.5 / 5 stars

lolz

i think its just a bunch flash movies with a menu :P


slevin77slevin77

Rated 4 / 5 stars

LOL

this is a little bad but very funny and way betterthan #2
graphics:6/10
LOLameter:9/10
overall:8/10


tomashcutomashcu

Rated 5 / 5 stars

LOL XD

LOL XD I LOVE KILLING STICK MEN ITS SO LOL


madnescombetfan7madnescombetfan7

Rated 5 / 5 stars

lolololololololololz

my 2 favorite things are killing sticks and the pertender.


Sibbie594Sibbie594

Rated 4.5 / 5 stars

toothe paste?

omg XD


Omar2Omar2

Rated 1.5 / 5 stars

coola stickman

68709

Credits

Stats, Info & More

Score
2.55 / 5.00