Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Oct 1, 2008 | 12:47 AM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Metal Gear
    Metal Gear As if the mullet alone wasn't funny enough!

Author Comments

Hello Folks, This is a animation that I madea couple of months ago,
I sent 3 parts to the Newgrounds "Metal Gear Flash", but the last: The End´s End doenst appeared in the collab, so I will add it as a Bonus Scene

Thanks a lot to Stamper and Jeff, thanks a lot for the 2nd place, thats really made my day . Also, thanks to Bob, for let me change the prize money for stuff in the store (I want my Tankmen Toy), thanks to Hadouken Dude for helping me with the voice acting, and thanks to Zaghawa for the support, I love you :3

Reviews


HiniberusDeliusHiniberusDelius

Rated 5 / 5 stars October 23, 2008

I want a parody too...

FUCK WAIT NO! Shit! Grayfox... umm hi *run*

lol anyway t'was really good and loved the extra bonus scene :3


Osuka responds:

Yeah, i have that idea because all the people make parodies of the Super Fulp Brothers (Tom and Wade). And Jeff started the collab so i wanted to make a parody about that

glad you liked it


MetalDragoonMetalDragoon

Rated 5 / 5 stars October 11, 2008

Holy Sh*t!

That was funny as h*ll great job on the animation. Really funny when Gray Fox comes out of nowhere. LOL.


People find this review helpful!
Osuka responds:

HURT ME MOORE!!!
glad you liked it


LuisLongoLuisLongo

Rated 4.5 / 5 stars October 7, 2008

awesome

hohoho that's what you get jeff xDD
i liked it, voices were really good and I liked the drawings.
(:


People find this review helpful!
Osuka responds:

hahaha glad that you liked my drawings :3
wait for the Hadouken Dude´s next episode of FSM, is really awesome


JKSuperSlashJKSuperSlash

Rated 5 / 5 stars October 2, 2008

Conspiracy?

Awesome man! Great job...
It would be really cool if that was happening


Osuka responds:

A Conspirancy leaded by Armor Games maybe Hahaha


EmanhattanEmanhattan

Rated 5 / 5 stars October 1, 2008

Kickass from start to end.

first of all, really nice using the sounds there lmao. Victor really sounds like snaix.

reallly nice drawing of that jeff bandelin. Hahaha he is so gonna love this one. I have to say I sorta meehehed when I saw the lipsinch, could be imporved because it sorta lags a few seconds. still its very awesome.

Is he really that MUSCULAR :O???

also excelent level of detail there, That reflection of the lens brings the animation a sense of reality most animations cant manage to get.

felicidades por el segundo lugar jeje.en verdad muy chistosa tu animacion jaja.


People find this review helpful!
Osuka responds:

I took the refrenece from hes drawings, that why he looks in that way
Thanks for the review dude ^^