Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Sep 26, 2008 | 8:43 AM EDT
  • Daily 3rd Place September 27, 2008

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

Thanks for the Frontpage and Daily 3rd.

A new and exciting cereal for these exciting times!
How topical.

Reviews


MuszelMuszel

Rated 5 / 5 stars September 15, 2009

Awesome!

"Now that I lost my job, I'll stay home forever!!!" "YAY!!!"


People find this review helpful!

SilentCobraSilentCobra

Rated 5 / 5 stars September 12, 2009

Holy shit

roflmfao, 500% of your daily NaCl intake?! lmao,

"Got the C.O.D?"

"Yea, sodium induced coma/heart attack/atherosclerosis/pericarditis/o ther heart problems associated with too much sodium."

lmfao. Damn, one bite of that and you'd dry up like a fucking raisin.

"HEY! WHO WANTS TO MUMMIFY THEMSELVES?!"

"ME!!"

"Ok, here ya go. Eat one bite and you'll be instantly mummified."

Instant mummification, 100% satisfaction guaranteed.


People find this review helpful!

ManespioManespio

Rated 5 / 5 stars August 27, 2009

wierd

it was weird but i liked it



munce3000munce3000

Rated 4.5 / 5 stars July 13, 2009

great

did any1 else notice the whiskey in da dads hand lol videos like this r the reeson i go on newrounds my fav game site. but the vid wasnt as funny as i expected by a little bit, the dad peeing in the bowl part was my fav



MagicMan1234519MagicMan1234519

Rated 5 / 5 stars July 3, 2009

500% of your daily salt intake

lol hilarious, nice to see people making light out of problems


People find this review helpful!