Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Sep 22, 2008 | 8:39 PM EDT

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

Ok, Before watching, please note these two things:

1. This is not historically accurate in any way whatsoever

2. This contains death metal, if you don't like it, deal

_________

Yeah ok, so this is my first submission to the portal... I'm not to good with frame-by-frame animation, so I was forced to tween a good bit of this to make it not look like crap (assuming it looks at least somewhat decent). The only noted graphical issue is that any of the character's their shield or whatever is always in front, and their weapon in back, no matter what direction they face. This is something I didn't even think about till I was 1/2 way through, and decided not to bother changing it. I know it's not much but it took me a long time. Enjoy.

(Even though it's cut down, blame the music for the file size)

_________

Music Credits:

Death In Fire - Amon Amarth

Thunderhorse - Dethklok

Dødsferd - Dimmu Borgir

_________

P.S - Sorry for the crappy intro screen, I kinda ran outta time

Reviews


abinathabinath

Rated 5 / 5 stars

Brutal

I would of rated more if I could. Great animation. Love the music and theme. This would make an awesome game.
P.S Dimmu Borgir is actually Black metal lol



themightycaribouthemightycaribou

Rated 5 / 5 stars

Utterly Perfect

This is my favorite madness day submission so far...the music was perfect death metal suits madness better than techno in my mind. the fighting was fun and cool. vikings are b.a. good work, make more my friend


TheUnknownEntity responds:

Yeah I got some stuff in the works, and I'll probably throw out a similar styled madness toon a year from now, but hopefully I'll have improved by then hah


stephen50stephen50

Rated 5 / 5 stars

kill on

wow mint gory and bloodiy thts the way I like it



dunnogeezdunnogeez

Rated 5 / 5 stars

AWESOME

Dude that was sweet also i love your choice of music DRAGONFORCE ALL THE WAY lol



pyrobryce15pyrobryce15

Rated 5 / 5 stars

sick

just like every auther episodes it was great