Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Sep 19, 2008 | 2:24 PM EDT
  • Daily 2nd Place September 20, 2008

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Awesome
    Awesome These movies are awesome.

Author Comments

Remember those PSP commercials? I do. Ugh.

Reviews


magmageckomagmagecko

Rated 5 / 5 stars

Why do you have a knife?!

"Because just for such an occasion'! I love this video

P.S.- I thought your favorite animations were Metal Gear awsome 1 & 2? I mean they're my favorite at least.



blazer2071blazer2071

Rated 5 / 5 stars

Rofl

I have a family to feed!!! This crap was hilarious!!! =P It seems as if most every cuss word was also used in this lol...



TubbiesTubbies

Rated 5 / 5 stars

Egoraptor is king!!

dude, yes, my friend showed me this now i cant stop watching it
hilarious


People find this review helpful!

xhell007xxhell007x

Rated 5 / 5 stars

LOL

Nice job, that was hilarious



snake2889snake2889

Rated 5 / 5 stars

YOU CAN PLAY NUT OUTSIDE? WAAAAAAAAHT?!

LMAO THAT WAS...ROFLMAO
I LOVE THIS VIDEO IT FREAKING FUNNY
10 FOR SURE FOR CRAZYNESS OF THOSE FUNNY SQUIRRELS MAN!