Be a Supporter!

Dark Edition - horror

Score:
rated 4.17 / 5 stars
Views:
28,650 Views
Share Links:
Genre:
Drama
Tags:
city
horror
streets
darkedition

Credits & Info

Uploaded
Aug 14, 2008 | 8:31 PM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

*To get the most out of the movie, I recomend using ear phones and volume up.
I also recomend watching this at night

One of my very recent works since Pina Story.
Based on actual events..

Special thx to some of the NG fans in credits. tysm
Enjoy.

Reviews


blooters94blooters94

Rated 4.5 / 5 stars

(@_@)

that kicked ass!!!!!!!!!!! that was soooooooooooo funny and scary!!!!!!!



spikestedispikestedi

Rated 5 / 5 stars

..................................................

.....................................
...........................i have a real scary story

hahahahahahahahhaahahaha



Kitten-of-AnnoyanceKitten-of-Annoyance

Rated 4.5 / 5 stars

Ha!

the ceiling ghost made my jump a bit but the rest made me laugh a bit I love it!!!
What happened to inspire you to make this? you did say it was based of actual events (I can kinda see something like this happening)


People find this review helpful!

boogeyman55boogeyman55

Rated 5 / 5 stars

O_O

The ending was AWESOME!!!!!
I like this shit^^



kati-chankati-chan

Rated 5 / 5 stars

Scary..and ....

Wow...that was scary....
"It isn't horror movie"....hahaha.....