Be a Supporter!

SFUE PART 2

Score:
rated 2.36 / 5 stars
Views:
4,325 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Jul 5, 2008 | 9:09 PM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

...I LIKE ALL CAPS...IF YOU FEEL OFFENDED BY IT...THEN DONT READ IT MUFFIN...
OK IF ITS CHOPPY ITS NOT MY FAULT...ITS THE INTERNET OR THE SERVER...I TRIED SLOWING IT DOWN TO BUT ITS NOT WORKING...AND THE ANIMATION IS TOO SLOW...I TOOK OUT ALOT OF ANIMATION ALREADY LIKE HITSPARKS AND SHADOWS...ITS KINDA SHORT BECAUSE I REALLY GOT NO IDEA WHO THEY ARE...I KNOW THE TEXT ARE KINDA SMALL...BECAUSE I REALLY WANT TO EXPLAIN THE DETAILS OF THE STORY...NEXT EPISODE ILL JUST USE HOVER BUTTONS SO THAT IT WONT BE CROWDED...ITS HARD TO EDIT ALREADY...JUST TRY TO READ IT...IT DOESNT HAVE A TIME LIMIT...SO YOU COULD READ IT TILL NEXT YEAR,,,HAHAHA...WELL HOPE YOU ENJOY THE SECOND PART...BUT I KNOW ITS NOT THAT NICE...I JUST NEED TO MAKE AN EPISODE TO SHOW 4 NEW CHARACTERS...WELL THANKS AGAIN! WATCH THE FIRST SO YOU WOULD UNDERSTAND WHATS HAPPENING...

THERE IS NO RULES AGAINST WRITING ALL CAPS...
I REPOSTED IT BECAUSE THE OTHER ONE IS LAGGING...
SO PLEASE DONT BE A DUMB SHIT...

Reviews


Jibiez410Jibiez410

Rated 4.5 / 5 stars

Yang and Yun...too nice

Everything was pretty sweet but i say twelve should of fought yang


filipinoy69 responds:

yeah next time around


TheDeekonTheDeekon

Rated 2.5 / 5 stars

Decent enough sprite-fight...

But at least for me the sound cracked every hit.

GOOD EFFORT CAPS DEWD!


filipinoy69 responds:

WATS WRONG WITH IT?


greg-argandagreg-arganda

Rated 4 / 5 stars

I enjoyed the fight scenes

the story was interesting, but the fight scenes were great.


People find this review helpful!

ParodyMyAssParodyMyAss

Rated 3.5 / 5 stars

I was expecting less

But this is a pretty satisfying animation. Idk if maybe your processor is slow, but the animations seemed pretty fluid. Can't wait for more!


People find this review helpful!

Michael1000Michael1000

Rated 2.5 / 5 stars

Hmm

Writing in all CAPS is against the rules.


filipinoy69 responds:

WHO SAYS?