Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jun 27, 2008 | 6:55 PM EDT
  • Daily 4th Place June 28, 2008

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Necropolis
    Necropolis Blood, bullets and Hot Cheetos... Just another day in Necropolis.

Author Comments

**Unwarranted 2011 Update: So I know nobody's really watching this, but I thought this deserved an explanation since it's my only toon that's clearly so slathered in bullshit Christian victimism, and it's at the top of Necropolis' series page. This has nothing to do with Necropolis at all. I am not a Christian anymore, and my cartoons have very little to do with it when they're not making fun of it. Please do not judge me as an artist according to this shit lol, I am no longer a Christian victimist flailing to make myself feel like an oppressed African rebel for Jesus, bullshit. If you must watch this cartoon, please enjoy the sub par animation and visuals instead.

XOXOXO,

Kalen

Reviews


BlackanBlackan

Rated 4.5 / 5 stars August 16, 2008

Simple and interesting

A Good use for a Intro with enough details to know what's happening and it's Characters Jazz ^^ good use for the 45 seconds


JazLyte responds:

Thanks cuz, yup hehe apparently if you helped me start getting serious with flash 2 years ago and didn't know what was going on I needed to say something XD


RadeManRadeMan

Rated 5 / 5 stars July 13, 2008

Que mass

muy bien
*grins*



BlackTigerProBlackTigerPro

Rated 5 / 5 stars July 8, 2008

Nice

I've been following your stuff since devil slayer, I have never commented on it but always gave it a 5. Mostly because I see so much potential in it all. When you started off your animations were decent and your voice acting was horrible(lol not trying to be rude) but I'm glad to see its metamorphosis into this which is truly some of your best work yet. Keep up Jazza lol.



Sunny0086Sunny0086

Rated 5 / 5 stars July 8, 2008

Yep

Glad to finally see some black anime...



MulioctavemanMulioctaveman

Rated 5 / 5 stars July 6, 2008

NIce Job Kalen

Very Very much improved form Devil Slayer and the back story is simple yet engaging. I also liked how you added a little of yourself into it with the application of Christianity(I am assuming you are a christian). Overall it's great can I look forward to seeing more.


People find this review helpful!
JazLyte responds:

You scared me when you said my real name lol, but I forgot it's right to the left of all my movies. Glad to hear from somebody who saw me coming out. It was a really tough decision whether or not I would include issues of faith because people tend to find the subject of God depressing or offensive, but I'm glad I did. Thanks for the review!