Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
May 27, 2008 | 7:05 PM EDT
  • Daily 4th Place May 28, 2008

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

In the fourth episode of the Dubya-Doo series, "maverick" John McCain visits George W. Bush and the gang (Karl Rove, Paul Wolfowitz) to accept the Republican nomination.

Written, Animated, and Voiced by:
Samuel T Nelson

All Music by:
Daniel ML
http://www.danielml.com/

Mitt Romney voiced by:
Jeffrey Wisenbaugh
http://jeffrey.tumblr.com /

To see more of the Dubya-Doo series, and other great cartoons by Sam T, visit:
http://www.ebolaworld.com

THANKS TO NEWGROUNDS FOR PUTTING THIS ON THE FRONT PAGE!

Reviews


boilboil

Rated 4 / 5 stars

voices

were a bit too monotone in mood. i understand that is part of the joke (ie: "McCain Smash") but some character getting a bit louder or speaking a bit faster in one moment, would imho add a little more to character dynamics.

i like your style and that the faces stay solid. especially mccain's teeth look cool, i like 'em! now please make more. i dont care that much for american politics (not a us citizen) but its still funny. good job, for three weeks!



ingoguy15ingoguy15

Rated 3.5 / 5 stars

Well done cartoon...

It just wasn't my thing. I don't follow politics that much. I will next election, when I can vote, though. (I live near Washington. It IS broken, and its ironic that I don't pay much attention.)



TeenParadoxTeenParadox

Rated 3.5 / 5 stars

Wow...

So much for politically correct lol. Jokes were great, we all know that McCain's vice president is gonna be waiting only a couple months if McCain is elected (dear god i hope not...). However the animation was a bit weak and the voices... just didnt sound human.


ebolaworld responds:

For a cartoon made in 3 weeks i think it's pretty damn good. Also, I swear the voices were all made by humans. I fired the robots years ago.


TrypnoTrypno

Rated 3 / 5 stars

Meh...

I don't support the republicans, I was hoping this would be funny, but to be honest I found it to be rather boring. It didn't hold my attention, I shut it off just after Romney came out of the bushes. If there was something funny farther on then I guess I won't know because I just couldn't watch that all the way through. Sorry


People find this review helpful!
ebolaworld responds:

Meh. I got bored while reading your review and stopped somewhere in the middle. If there was some constructive criticism in there farther on I guess I won't know. Sorry.


bdub77bdub77

Rated 5 / 5 stars

Awesome!

That was hilarious! Spot on with the satire and caricatures. This is front page material right here =P