Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
May 10, 2008 | 2:46 AM EDT
  • Daily 3rd Place May 11, 2008

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

HUSH ANIMATION PRODUCTION
=========================
Update 3 : Wow! Frontpage?! I dunno what to say except, THANK YOU TOM FULP!! Respect!!

>
Update 2 : Damn! Im actually on top 15 Weekly, Im 14th! Thank you for ya'll who voted & ya'll who reviewed to my movies! Some of you suggest for me to make a sequel, I think I can do that, juz what subject gonna faced-off? or issit both Bio & Chem Teacher's turn for actions? Anyway, thx for everything u guys, appreciate it.

>
Update 1 : Wow, 3rd Daily, thx for all the viewers & the voters. Oh, almost forgot, all the Reviewers!
Thx for the support & hope to get more of this! :D

>

I was inspired to make this movie from my classmate. Two of em are the top student in Science stream.
One is crazy about Biology & another is Chemistry. So I was thinking, maybe there's something to do wif this scenes. The fighting style are the combination of Dragon Ball, Law Of Ueki & Sciences! lol
After more 30 days of work, here it is, Biology vs. Chemistry!

Give credit to my voice actors, without em, this movie are so lame, cause the only thing wil be in here only fighting & no story line..
- Chemistry Student - Corey "MysticShinHanKu" Holland
- Biology Student - Never Pure (Phantasm)
- Art Student - Ravil Melling

You may want to change the quality, some scene will get pretty laggy. If ur pc have rocket speed, then watch it with High quality. Enjoy!

PS : Please Review & Vote!! The "done!" in the preloader is a joke, so LAUGH, NOW!

Movie Keyword : Malay, School, Hutchings, Chemistry, Science, Biology, DBZ, Dragon Ball, Kamekameha, Beaker, Bunsen Burner, HIV, Mercury, jokes, joke, funny, nerd, geek, fight

Author Keywords : Haireey Hashnan, Ery, Malaysia, Penang, Bayan Lepas, Muslim, Islam, Melayu, Malay, Hutchings, Chung Shan

Reviews


thefevthefev

Rated 5 / 5 stars May 10, 2008

Awesome...

LOL, mercury vs aids. I was a bit disappointed that uranium wasn't used as a nuke. Or hydrogen bombs weren't detonated to create a fusion bomb. But, hey, it's good the way it is.


Blakant responds:

well, my knowledge on Chemistry & Biology r pretty sux. Almost fail em in the last test :p


KeenaiKeenai

Rated 5 / 5 stars August 11, 2008

...

............i will never...see school the same again.........

Total Awesomeness!



marshmallowbrainsmarshmallowbrains

Rated 5 / 5 stars May 10, 2008

LOL

It was perfect to post it around this time.. I think most of us are into exams right now! It was really funny with the DBZ stuff in there, and their powers are just so funny xD


Blakant responds:

Wow, Im also in the exam weeks.
Thx for the compliements, rlly mean alot to me, lol


NinjaDingoNinjaDingo

Rated 5 / 5 stars August 13, 2008

i used to hate science

but this mad me think if i become a super nerd il get super powers (YAY for chemistry)


People find this review helpful!
Blakant responds:

Wow, thats.. freaky...
TY for the review! :)


nathairnathair

Rated 5 / 5 stars May 11, 2008

bio rox lemunz, chem sux apillz

lol funny and dumb and good at the same time. P.S. you didnt need to say
HIV virus 'coz the V in HIV stands for virus anyway
P.P.S flavritid!!!


People find this review helpful!
Blakant responds:

Oh, I frgot, sry! Im almost failed by Bio test last time, lol