Be a Supporter!

Madness Combat: Short

rated 4.21 / 5 stars
Share Links:
More Movies

Credits & Info

Mar 13, 2008 | 7:36 PM EDT

If you liked this, check these out!

Author Comments

I seriously spent a month solid writing and perfecting this, so criticism please!

It's supposedly to be a joke. If you haven't seen the intro's to the early Madness Combat animations, watch them first.

Sprites by Krinkels and tasers. Shout out to Smiley-Bob.

Other audio clips used:

MC3 Loop track - MModule
Chicken Dance - DJ Birdy
Price Is Right


3 Hidden features, so enjoy!



Rated 5 / 5 stars


This is pretty funny! I laughed, even though I'm not a madness fan!


Rated 5 / 5 stars


this is ok for a funny madness spoof. to tell the truth i kinda got lost at the end and was wondering what the hell the buttons wer for til i pushed one. nice job. o btw youe title is for madness day 07 and that was a loooong time ago. lol.

People find this review helpful!
Tivaelydoc responds:

lol, thank you. The preloader wouldn't make sense if I changed it to madness day 08, haha not yet at least, so I just left it alone. I like it just the way it is.


Rated 5 / 5 stars

hah hah

this short was amazingly funny... seriously how many times could hank die and come back?! lol

Fear The Mummy!

I like it, great job

People find this review helpful!
Tivaelydoc responds:

Lol, I know, right?

Just wait until Krinkels makes Madness 37, there will be more deaths then this one. Haha


Rated 5 / 5 stars


Wow that is good ha ha there is only...


ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Nice work on the animation too great job

People find this review helpful!


Rated 3.5 / 5 stars

Lol, wow.

That was so unfunny that it was funny. I think...
But yeah, great job there!

People find this review helpful!
Tivaelydoc responds:

Thanks. I feel if I had made it any longer it wouldn't of sucked, so I stuck with 30 seconds. That's the average time of a Short.