Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Mar 4, 2008 | 4:49 PM EST
  • Daily 2nd Place March 5, 2008

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

Went off to travel the world. Here's some pix of our trip.

Reviews


CaptbigbeardCaptbigbeard

Rated 5 / 5 stars March 4, 2008

Rambo for Prez!

That was awesome man. I watched Rantdog along time ago, and I gotta say I didn't like it. MAN, you have improved! Animation... top notch. Humor... top notch. Rambo voice... dead on!

Def a 10/10.

And I gotta say, I HATE people who talk in movies. Hate to say it, but It makes me more and more raciest each time I see a movie... "Oh snap Darnell, he just shot that guy! Did you see it... awwww damn!"


People find this review helpful!

DeathrownzlDeathrownzl

Rated 5 / 5 stars March 5, 2008

Very Clever

Very Clever Movie!

Liked the whole Political view points in the mix


People find this review helpful!

MatteoAlvarezMatteoAlvarez

Rated 5 / 5 stars March 4, 2008

lol

that was good. i particularly liked the annoying peoples conversation. nicely done.


People find this review helpful!

Blackbird-SycoBlackbird-Syco

Rated 5 / 5 stars March 4, 2008

Hmmm.....I can definately relate to this....

Except the only difference is that whenever I go to see a movie, the people are not like that but they reveal events in the storyline and plot....either that or they bring their god damn child in the theater.

Did I say child? I meant Infant.

Yes, an Infant. For christ's sake, why do people have to bring their infants into a movie and have to sit all the way in the back where I am? The baby cries and cries and I tell them to move and to get the hell out. It would be easier if I could wrap the baby in soundproof plexiglass. Then, I could watch the movie without the incessant whining from a 2 month old from a young couple that was too stupid to understand that nobody wants to hear that bullshit and get the baby out and babysat at home or just don't see a movie at all.

Now on to the needless babbling. There was actually one instance where there was a guy and 2 girls [all around 14-15 years old] That actually started to give the boy a blowjob on the floor while watching the movie. Pissed off as I was...I decided to get creative. I walked out and made a call to the movie theater and asked them to check out an area I sat behind in one of the theaters hours before [when I was there at the time] They went to check it out and, oddly enough the kids were too busy fucking to realize that yes, there was a security guard standing right above them. I knew the kids too, so it made it extra special. They were ejected from the theatre and left with over an hour of a great movie still to go. The movie was "Inside Man." Clive Owen. Good movie. :]


People find this review helpful!
Rantdog responds:

Lol. Funny, funny stories!


zaphkitzaphkit

Rated 5 / 5 stars March 7, 2008

Could'nt agree More.

Yeah They drew first blood not him.


People find this review helpful!