Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Feb 14, 2008 | 5:51 PM EST

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

Kawaii SpankMeSilly Chan has lots of love to give!

Happy Valentine's Day!......Grumble Grumble Grumble.

All art is done by me!. :P Yay! Hand drawn straight onto flash 8 - no photoshop here folx.
This cartoon was my first attempt at tweening so its sort of a milestone for me in that sense.

Reviews


rubix41rubix41

Rated 3.5 / 5 stars

Unpolished yes but I have seen a lot worse...

Well, it may be short and a little bit unpolished but it's hand drawn so you get extra credit for that. I still can't work out why the pre-loader looks so much better though...either way, I thought it was kinda cute in a wierd way.



epicdaveepicdave

Rated 5 / 5 stars

10 because its v day

but it was SHIT SHIT i am sorry but it wats



SuperMurkCannonSuperMurkCannon

Rated 5 / 5 stars

Ha ha

i want to do that with my mouth



KharlanZKharlanZ

Rated 3 / 5 stars

Sorry but that was WEIRD

And I didn't get it T_T but nice it was all done by hand so I give yaaaaa.....6
Coz I dont want to give bad marks :'(


NapalmGirl responds:

Lol thank you. Yep I suppose I was going for weird. :3


shinu1shinu1

Rated 5 / 5 stars

OMFG THAT WAS THE FUCKIN SHITT!!!

ZOMG! ZOMFG! AFASGBGFSAGWRTHWERHBSGFNHWBJVIHFZGVIS VSIVNSDFKIGBSNHDIGSHGISHDGSKDNFBKSIOG VBNSDFKBNHSIKDGFNJHOPIEGSMRSOKGJW#$(%
WU($%^TUWEROGJNSDFKBNWIWYTNRFBIREWPHN TREHNWR(HG%$WNGWHGN$%(WNYRNHTW$O)GWE)
GHPOIHN$WEHY_)IJHYTW$_%WJH_(W%WEHGWEG 3t5453w6234wetrWT^$#@%y6$@5yhg@$W%y3$
W%UHYw#JH%#yuH@#$hg#^W$Y#$%^Y34y
A.K.A. Happy v-day.


NapalmGirl responds:

Lol thank you for the poignant review. :3