Be a Supporter!

Crossing the Pit

Score:
rated 4.49 / 5 stars
Views:
134,476 Views
Share Links:
Genre:
Comedy - Original
Tags:
fail
pit
gap

Credits & Info

Uploaded
Dec 16, 2007 | 11:59 PM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

This is my first flash submission. A stick figure attempts to cross a small gap.
Comments / Suggestions / Constructive Criticism appreciated.

Reviews


texx0101texx0101

Rated 5 / 5 stars

lol how do you make them i can't figure it out?

btw i love your animations!


PuffballsUnited responds:

It's not too hard. I made this when I was 16.


XhaozoneXhaozone

Rated 5 / 5 stars

Hahaha!

It reminds me of Scrat from Ice Age, when he did the pole to get his acorn.


People find this review helpful!
PuffballsUnited responds:

Oh yeah I think I remember that.


Dethray1234Dethray1234

Rated 5 / 5 stars

Cool,good,awesome

I would think it would have been better if you added a way to get over.Other than that i give a ten keep it up. :)


People find this review helpful!
PuffballsUnited responds:

Yeah, I agree.


ElectronicSecretsElectronicSecrets

Rated 5 / 5 stars

Good

Short, but well made :)


PuffballsUnited responds:

Thank you. :)


DaggralfDaggralf

Rated 4.5 / 5 stars

Funny as always

So the teleporter-thingy was there from the very beginning....


People find this review helpful!
PuffballsUnited responds:

Yup. It's never been very reliable though.