Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Nov 9, 2007 | 4:43 PM EST

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Jimtopia
    Jimtopia Welcome to the wonderful world of Jim!

Author Comments

Warning: Do not attempt to pause this movie at any time during, or the audio will get off.

Anyway, this is the first cartoon I've ever made where Jim and the crew had voices. It's a pretty big deal for me. It took forever to get all the people to finally get there voices in, but once I did, the cartoon came pretty easily. So enjoy this cartoon; and please leave a review!

P.S. I'm not going to actually make this movie, I really just thought this would be a fun way to try out voices.

Reviews


SlainXSlainX

Rated 5 / 5 stars October 30, 2008

SWEAR TO GOD

IF YOU DON'T MAKE THIS MOVIE IM COMING AFTER YOU PETER I KNOW WHERE YOU FUCKING LIVE...
Btw I will see this movie......
Yous said never right.......
I can wait......
for sure......
maybe i can wait......
NO I CAN'T FUCKING WAIT MAKE THIS MOVE NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jimtopia responds:

You silly.


benx112benx112

Rated 5 / 5 stars October 25, 2008

Aw... This would be so cool...

I LOVED the voice-overs by all of you guys. Weirdly enough, I have someone in my class called Joe Sanders! O_O I loved the beggining where he said who, me? no,no,no... now I have finally learned goth boy's name! Gary! Thanks, dude! Animation was great, it was a nice twist that they actually talked for once, lol. It would be cool if you actually hooked up with a bunch of animators n' stuff and actually did the movie! Although that's probably not gonna happen... aw... awesome flash from one of my favorate authors!



gameguy151gameguy151

Rated 5 / 5 stars October 20, 2008

seriously...

make this now...the story was good, jim beat jarys father in a gladatorial event fifty years ago, then gary stopped him, now jary wants revenge, and he is willing to destroy everything to get back at him! it all makes sense now!


Jimtopia responds:

Lol, that would be an interesting plot.


oh6604oh6604

Rated 5 / 5 stars October 19, 2008

WHAT!!!!!!!!!!!!

NEVER why?????? i liked it it was cool why make a movie trailer if theres never gunna be a movie??????


Jimtopia responds:

Not for a long long while.


BelhemelBelhemel

Rated 5 / 5 stars October 12, 2008

Freakin sweet

I don't like to give out tens cuz that means every little thing has to be perfect. I feel tens are given out way too easily on this site but this flash rocked. It completely deserves a ten. It totally seems like the movie would be epic. Oh and by the way what day of the week does never fall on cuz I gotta mark my calendar.

5/5
10/10


Jimtopia responds:

Awesome, glad you enjoyed it. Also, um, I don't know what you mean by: "what day of the week does never fail on cuz I gotta mark my calender."