Be a Supporter!

SkullBounce

Score:
rated 2.81 / 5 stars
Views:
3,905 Views
Share Links:
Genre:
More Games
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Oct 27, 2007 | 6:16 AM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

</p>

Reviews


NimootepNimootep

Rated 4 / 5 stars

yay

wow it waz cool
i love the music!!!!!!!!!!! it rocks and it suits the game i love the fact u cant turn it on and off. all in all its a good game but i does get a little hard in the later stages and i still dunno how to get the thing upwards oh well keep up the good work



ThemerThemer

Rated 2.5 / 5 stars

Hmm

Again a nice swing to an older idea, but again not worked out too well. The objects have only one pixel to interact, which makes it very hard to play well. However when this was done better it would be cool. Nice music, but a pity it's just taken from the new soundtrack of NBC.


Cherban responds:

Cheers for the review, insert hitTest excuse here.

And what's NBC? I just heard the song a few months ago, liked it, remembered it when I was making this and another halloween game and decided to put it in.


Jamurai55Jamurai55

Rated 2 / 5 stars

alright

To be honest this is a pretty bad knock off of an already over done idea.



ChillyCheeseChillyCheese

Rated 3.5 / 5 stars

Coolio

Nice music too.



purethpureth

Rated 3 / 5 stars

hnmmm

well, the code seems to work well, but collision on ememys could be better, grafics are shocking it seems like you have stolen the code and added some shit grafics in and called it your own, but hey, yer you get 6/10 for code.