Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Oct 5, 2007 | 10:44 AM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Madness
    Madness Watching dudes beat the crap out of each other has never been so fun!

Author Comments

Warning: This is one of my old animation, so it was a little crappy, i will make a remake soon

Reviews


DragonArtsDragonArts

Rated 2.5 / 5 stars August 13, 2008

wat the hell

the graphis were crapy like the blood looks like badly drawn shit but the action was awsome so thats why u got a 5


People find this review helpful!

santiago20santiago20

Rated 2 / 5 stars June 29, 2011

malo :/

oye amigo algunas imagenes fueron pixseleadas y no me gusto lo pixseleado

hear some images were pixseleadas friend and I liked what pixseleado


People find this review helpful!

bibi333bibi333

Rated 2 / 5 stars October 5, 2007

not bad...

the animation was kinda bad. graphics were copy-paste madness, and the guns had white spots all around them. it really could do with some improving.


People find this review helpful!

scrimpyscrimpy

Rated 2 / 5 stars November 13, 2007

Well...

I don't really happen to like this one. It is better than the others, but it is still very fucking choppy, also, the objects do not seem to follow the laws of physics.
Good try, reminds me of my first madness animation, but seriously, you need to improve A FUCKING LOT.

~ scrimpy

P.S. - Oh yeah, learning English wouldn't harm either.


People find this review helpful!
GabrielBarsch responds:

it,s a honor to receive a comment to you scrimpy

P.S. finish soon the destination 3


gummyboigummyboi

Rated 2 / 5 stars October 5, 2007

well...

SOME of the characters look a lot better than they do in your previous ones but the animation is still really choppy and needs a lot of work, i also dont like they way you made the characters turn around or be flipped upside down.


People find this review helpful!