Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Sep 23, 2007 | 6:02 PM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

OH EM JEE!!!!! [OMG]
lol thanks for the collection!!!

>Also Thanks to the guy who made the Ultimate sprite sheet!
you can find it from the madness resource topic in the ng BBS. sorry, I don't know the link ]:

The sounds I think are quite loud so don't have your speakers on max, lots of violence, you like that don't you?
Anyway, took a while to make and hope I can get into the collection! ENJOY!

Reviews


kidgorillakidgorilla

Rated 5 / 5 stars November 25, 2007

THIS WAS LIEK AWESOME

COOL MAN! LOVED IT :D



wrenchmasterclank15wrenchmasterclank15

Rated 5 / 5 stars November 24, 2007

SEQUEL! SEQUEL!

Make one! XD

i wanna know who shot Jebus at the end...was it Tricky?



KamarihiKamarihi

Rated 5 / 5 stars November 23, 2007

Awesome!

That was purely awesome. Great combination of characters and weapons. (Why is it that everyone has flash but meh? O_o) Also Cloud was a great touch. The only problem was no BG music. Make a sequel!



MM23MM23

Rated 3 / 5 stars November 21, 2007

Hydrolisks?!

Why the hell did you put that sound in there LOL!

good animation btw

:3



taquitoisaacstaquitoisaacs

Rated 5 / 5 stars November 18, 2007

great make a sequel

DUDE!! WHO KILLED JESUS!! I remember hank, those wore good episodes =] 10/10 for me!!