Be a Supporter!

Adolf Hitler:CAI493+D 007

Score:
rated 2.28 / 5 stars
Views:
3,228 Views
Share Links:
Genre:
Action
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Aug 22, 2007 | 1:45 PM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

Full title: Adolf Hitler in Catching ('em) All in 493+ Days
_____________________

A spinoff from the 'Adolf Hitler in Around the World in 80 Days' series. This series follows Adolf Hitler on his Pokémon journey as he attempts to complete his Pokédex.

After having fully evolved his Charmander, Adolf decides it's time for him to catch a Squirtle.

Enjoy.

Leave a review, I respond to all (eventually).

Reviews


hereforthecelebemonhereforthecelebemon

Rated 5 / 5 stars

Haha xD

lol I loved the background plus the camoflauge was funny to, keep up the good work ^_^



SlashFirestormSlashFirestorm

Rated 5 / 5 stars

Squirtle is a turtle.

Hitler's latest capture is a good one. Squirtle boasts a decent arsenal of offensive abilities, supplemented by impressive defense. Few attacks can breech a Squirtle's shell---barring electric attacks, of course!

Its Bubble attack, as well as the more powerful Bubblebeam, can also lower the opponent's speed on occasion---a useful stat affecter, as Squirtle is not the fastest Pokemon in the world, lol.



CoopCoop

Rated 2 / 5 stars

Squirtle? ROFL

That sounded like I was on the wrong tab of my browser for a moment. Adolf Hitler, porn star? *Shudders*

Anyway, the camoflauge was actually quite nice this time, the turtle shell effect suits the colour scheme of his uniform, even if he was in Black and White, I know what the real colour scheme is!

[Review Request Club]


AfroUnderscoreStud responds:

Hot Adolf on Eva action.


CyberdevilCyberdevil

Rated 3 / 5 stars

Heh

Woo, I never could catch a squirtle, seems like adolf has better luck than me, lmao, you know you could compress the audio better tho. Anyhow, keep it up!

-cd-


AfroUnderscoreStud responds:

Squirtle was easy to get. You just pick it at the start of Red/Blue. ;)


FattyWhaleFattyWhale

Rated 5 / 5 stars

(title in work)

^^Good Points^^
Lol, this episode is amazing. I've watched many, but this has to be one of my favorites. I never imagined you would put Hitler into a turtle shell. And you did a pretty convincing job of it nonetheless. I laughed when that first popped up. Great job on this one!

^^Needs Improving^^
Norah Jones? Couldn't you find some better song that was water related? This one is terrible!


AfroUnderscoreStud responds:

My toes just touched the WATER.