Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Aug 21, 2007 | 12:09 PM EDT
  • Daily 2nd Place August 22, 2007

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Metal Gear
    Metal Gear As if the mullet alone wasn't funny enough!

Author Comments

+++++++++++++++++++++++++

Note: This file was originally stolen by a user and uploaded to Newgrounds without my consent or any credit given to me. Thankfully, that file has been deleted. Much love to Tom and Celestial-Avenger for helping me out. I'm the proud owner of this flash.
+++++++++++++++++++++++++

Not to leave anyone in the dust, I'll just say that this animation is a cross over of MGS, the greatest stealth-based game of all time and Yotsubato!, which is the greatest manga of all time. So yeah, don't take it too seriously. xD

Yes I know it's stupid.

Reviews


WilltheoctWilltheoct

Rated 4.5 / 5 stars

nice.

i usually enjoy this style of cartoon, and it was kinda funny.. however, i just didnt like it as much as i should have. granted, its great, funny, bt it was too short.

also, i think it needs more... *less seriousness*... maybe exagerate the smiles to go off the faces to look weird, perhaps having snake run around when the bomb is going off, and that prisoner not crying, but being serious, like "snake. snaaake..... calm dow... oh my god.. snake, just press the friggin button... crap were all going to die." and add in a little "pfft" sound when the screen blacks out, like a small bomb.

anyway, make it less serious, even though it isnt serious, and longer too. extra more sfx would also greatly help.



DigitaaliklosettiDigitaaliklosetti

Rated 3 / 5 stars

lol waet

ive seen this elsewhere ages ago



FlyGuy101FlyGuy101

Rated 5 / 5 stars

WWWHHATTT!?!?!

That was freakin hilarious! I have never been thrown to tears while watching a comedy before but now you've done it! Seriously, what a spaz Yotsuba is! My favorite quote: "All I wanted was some ice-creeeaaaammmmm!!!" LOL! Great work, keep it up!



TrixiaoyuTrixiaoyu

Rated 4.5 / 5 stars

Omg... nicelt made!

Girl, you have talent!
Good luck with Pick up twooooo!!
5/5



Nosliw87Nosliw87

Rated 5 / 5 stars

LMAO

pwnage. thats all i have to say