Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Aug 9, 2007 | 5:17 PM EDT
  • Daily Feature August 10, 2007
  • Weekly 2nd Place August 15, 2007

If you liked this, check these out!


Author Comments

My 32nd Newgrounds release. This is a warning about health. You should take this very seriously.

Reviews


FlipfuryFlipfury

Rated 3 / 5 stars

Hmm...

Not one of my favorite of David Firth, i was expecting a little better this flash. It made no sense at all and i know some of his work doesn't but this one didn't do it for me.
But i gave it 6 stars just because i like his work in general.


People find this review helpful!

HivzHivz

Rated 2.5 / 5 stars

cool

lol really funny and strange at the same time looking forward to more work frm u



XFlashGrimReaperXXFlashGrimReaperX

Rated 2.5 / 5 stars

........

I am deeply confused about what I just watched....If there is a actual lesson to betaught I have completely missed it because I spent most of the time saying to myself" WTF is this?!"umm...dunno what to rate it so..



videogamer0810videogamer0810

Rated 2.5 / 5 stars

Only three words can describe this flash:

What... the... fuck?????

Seriously, that was the weirdest shit I have ever seen on Newgrounds, short of the Salad Fingers series. It isn't at all bad, but it sure as hell is creepy and confusing. And I'm not a fan of creepy and confusing.



Mad-MardiganMad-Mardigan

Rated 2.5 / 5 stars

Wow

You know... you sound JUST LIKE Jerry Jackson!