Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Aug 8, 2007 | 2:34 PM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Woogi World
    Woogi World Fun games for kids, based on the characters of Woogi World!

Author Comments

Yay, finally, I present my second entry for the Wiggi World Arcade Compettion. It's a faced paced air-combat sort of thing that sends you shield first into battle with .... popups!

This took me a long time and allthough a lot of the stuff i wanted to still add had to be left undone, I am kind of happy with it - and that I'm finally done. It should be kind of challanging, so no "This is for 5 year old kids pls vote fair because the game is trained-monkey-mode"-line , although i would appreciate the same voting discount :D

I really put a lot of sweat into this, I hope it shows. Don't forget to drop a review (if you got something reasonable to say) and spam fivens for my other submission, "Wiggminton". Hell, I'm actually kinda nervous. I'll just stop typing now.

**Edit: Wiggi World is a website focusing on Internet Safety teachings, among other pedagogic-thingies, in case you wonder wtf. :)

Reviews


Stupidflashgames101Stupidflashgames101

Rated 5 / 5 stars August 8, 2007

this game is great!!!

I think this game should win the wiggi world competition!!!


bukKkk responds:

Awesome! I think so too!


ex1289ex1289

Rated 5 / 5 stars August 8, 2007

great game

This is an excellent game for newcomers to the internet.

It teaches not to touch malicious programs like pop-ups or not to pet burning dogs lol.

Anways, great game for newcomers who need to be taught about the internetl.



n00bed-kirbyn00bed-kirby

Rated 5 / 5 stars August 13, 2007

YOU GOT NO IDEA TAPEMAN579!!!

i got a score of 1000
TOP THAT



MigashiMigashi

Rated 4.5 / 5 stars August 8, 2007

It was good, though

Adblock plus for firefox works to even block those gay banner ads.

Newgrounds has been banner free for me for a year!


bukKkk responds:

Yeah mate, your not elementary-school and always on your own pc though. :)


lazyyMitchlazyyMitch

Rated 4.5 / 5 stars August 8, 2007

Addictive

Really fun game. Sound effects, easiness/hardness and size of game were all perfect. Hope you make more games.