Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jul 6, 2007 | 12:39 PM EDT

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Madness
    Madness Watching dudes beat the crap out of each other has never been so fun!

Author Comments

This movie is Crap, it features Christian Bale.

Reviews


FameForBlameFameForBlame

Rated 5 / 5 stars

That was very funny.



SileNt-SamSileNt-Sam

Rated 5 / 5 stars

oh shit .. did he... did he just fuck that guy with horse cock ? lol



BinaryError1001BinaryError1001

Rated 5 / 5 stars

Who's Christian Bale?



alcatraz200alcatraz200

Rated 4.5 / 5 stars

short. allso small. i mean look at the size of the screen! anyway i like it.



FlipqyFlipqy

Rated 5 / 5 stars

Hank: Hey, anyone got a smoke?
Deimos: Nah, I used all of 'em.
Sandford: Oh c'mon. Let's just buy it online.

Sandford turns on the computer and opens Newgrounds and eBay.

Sandford: What the fu-? *clicks "Short - Crap" link*

Hank: Done?
Sandford: This guy is gay.
Deimos: Hey Sandford, you bought it ye-... OMG!!111!!!!!!!111111oneoneone
Hank: GAYNESS