Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jun 22, 2007 | 11:14 PM EDT

Author Comments

Oh boy, FloppydiskClock is sure silly.
A tribute film from one of KodiakClocks movies
so yeah, without hes idea, this could never be done.
Also thanks again to KodiakClock for sending me some great classic music.

Reviews


Crash-and-burn31Crash-and-burn31

Rated 3 / 5 stars

This is so lol in my pants.

Does Floppy actually act like this on chatrooms?



FluxCapacitorClockFluxCapacitorClock

Rated 5 / 5 stars

Hahaha

That truly is the awesomest clip


People find this review helpful!

RadioTubeClockRadioTubeClock

Rated 5 / 5 stars

haha funny

where did you record that from? msn or ventril or something


People find this review helpful!

strawberryhitlerstrawberryhitler

Rated 5 / 5 stars

I love it.

Positively wonderful!

Bravo!


People find this review helpful!

peanutbutterclawkpeanutbutterclawk

Rated 5 / 5 stars

great job

very humorous, next time add more naruto tho plz. I only liek movies with naruto.