Be a Supporter!

[KK] H@PPY BIRTHD@Y

Score:
rated 1.70 / 5 stars
Views:
2,901 Views
Share Links:
Genre:
Spam
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Jun 22, 2007 | 6:14 AM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

I'M 18 !!! NOW I CAN BUY PORN, GUNS, SMOKES AND USE EVERYTHING BEFORE GOING TO THE SEX SHOP !!! FFS !!!!

VOTE 5 PLZ, IT'S MY BIRTHDAY :)

Reviews


MonkeymannnnxMonkeymannnnx

Rated 3.5 / 5 stars

Congrats dude happy birthday

Man i wanna wish you a happy birthday and to tell you the truth i really liked this \had a catchy tune and man i will give you a 5 not just because its ur b day but it wasn't bad and hope you have a good birthday and go now, buy w.e the hell you want lol



Crazymonkey154Crazymonkey154

Rated 3.5 / 5 stars

Zifen is so mean.....

Happy Birthday, dude. This DEFINETLY got a 5 from me NOT only because it's your birthday, also because the song had a catchy tune, and some parts of it were pretty funny. The only part I DIDN'T like was how the "Happy Birthday" thingy was looping. I know this MAY get blammed, but I liked this anyway. People just DON'T understand things (sometimes). If anyone thinks this reveiw is dumb, R*t*rded, sh*t, or whatever, they're WRONG!!! Please, you DON'T have to be a jerk!!!

Oh, and to Zifen:

If you're just going to be such a jerk all the time, stop giving decent submissions low scores in your reviews!!!


People find this review helpful!
TheBestGuyOfTheWorld responds:

thx ^^


thisnameisnottakenthisnameisnottaken

Rated 3 / 5 stars

Happy birthday!

Enjoy it, you only turn 18 once. Have a nice day and dont let the haters get to you, I think I'll make a flash too on my birthday.

I gave a 3 because I judge after what I see regardless ;-) I like the start but I hoped for more stuff to happen with nice music and stuff.

Cheers.


TheBestGuyOfTheWorld responds:

nice :)