Credits & Info

Uploaded
Jun 13, 2007 | 7:23 PM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

Rap song about Simon and his dirty dick.

Reviews


mrsecretmrsecret

Rated 5 / 5 stars

Funny!!!!

That song is hysterical bt the graphics are a bit crap!!!


People find this review helpful!
JunkYardAnimations responds:

LOL the graphics arent a bit crap, they're a lot crap!! haha


Christian676Christian676

Rated 5 / 5 stars

I GOTTA DIRTY DICK AND IT TASTES REAL BAD

Dirty Cunts better though.



EspadaXEspadaX

Rated 5 / 5 stars

underrated

i think ur flashes are not as bad as ppl say you just have a different sense of humor which not many ppl can take thats all its quite commendable you can make these flashes all by urself this is pure random shit man!!


People find this review helpful!

ArchiiArchii

Rated 5 / 5 stars

Hmmm

But when she was suckin off the old man...who was playin the piano?!?
lol
You should have a record label, your stuff is way better than some of today's "rappers"
for instance...Soulja Boy...WTF is a Soulja? certainly not SOLDIER...LOL
So there, love and hate in the same response.
10/10...5/5...and piss of the Soulja Boy fans ^.-


People find this review helpful!

Mylovelydame21Mylovelydame21

Rated 5 / 5 stars

OMG...

This is so fucking funny... omg... you are a sick bastard, dude.