Be a Supporter!

Pootris

Score:
rated 3.58 / 5 stars
Views:
169,343 Views
Share Links:
Genre:
Puzzles - Falling
Tags:
tetris
scat

Credits & Info

Uploaded
Jun 10, 2007 | 11:43 PM EDT

If you liked this, check these out!


  • Beetle Run
    Beetle Run by freeworldgroup
    • Game
    • Rated E
    • 33,098 Views
  • Bubble Blob
    Bubble Blob by freeworldgroup
    • Game
    • Rated E
    • 4,781 Views
  • Shipping Blox
    Shipping Blox by freeworldgroup
    • Game
    • Rated E
    • 4,787 Views
  • Life Ark 2
    Life Ark 2 by freeworldgroup
    • Game
    • Rated E
    • 7,124 Views
  • Grid81
    Grid81 by itsjms
    • Game
    • Rated E
    • 77,110 Views
  • Cubrix
    Cubrix by AnimusDevelopers
    • Game
    • Rated E
    • 3,161 Views

Plenty more like this here!


  • Scat
    Scat The fart joke will never die, and this collection is full of shit!

Author Comments

Make sure your version of flash is current.

It's toilet time and you're about to explode. Unfortunately having a dump is no longer as convenient as it once was.

Your objective is to get the pipes from the toilet to connect to the sewer or you could experience some seriously smelly overflow.

Reviews


FigterFigter

Rated 5 / 5 stars

haha

shitty fun tetris. But how did you get the idea ?



dark-crow07dark-crow07

Rated 5 / 5 stars

Awesome

Taking a dump has never been this much fun!


People find this review helpful!

kingofallcosmos13kingofallcosmos13

Rated 5 / 5 stars

i made my highest level today!=D... 3. :/

hey, we all cant be perfect, but i digress. the game is amazing. the graphics are stellar, although at a disadvantage because the're so crappy (get it? crappy? hahaha, hehe, heh heh, sigh). the game reminds me of another game i used to play on another website, but it is definitely different. sound is nice, and gameplay, again, is crappy, but it is really smooth and soft crap (ew). overall, it is a nice piece, and it makes sharing a stall with the catbox almost enjoyable.



ketchupcerealketchupcereal

Rated 5 / 5 stars

lol

If you think you have it tough, think about what poor mario has to do later with the plumbing!!!


People find this review helpful!

1GodMizzeba1GodMizzeba

Rated 5 / 5 stars

funny...

i couldnt just play once!!! lmao real good shitty shit dude!!!
pewace&1luv