Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
May 6, 2007 | 1:45 AM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

And now for something completely different.

Hey stop uploading this to youtube you idiots, it kinda ruins the joke and it's only meant to be on Newgrounds.

Reviews


GolytaGolyta

Rated 5 / 5 stars June 24, 2008

lol

come back magicarp. i chose you magicarp. magicarp return. i chose you ditto (oh Shit wait)lol



Sofa113Sofa113

Rated 5 / 5 stars March 22, 2009

LOL

Lololololol, Loved It!
Btw, Does anyone know what splash actually does in the game ??? O.o



AlexnotsrAlexnotsr

Rated 5 / 5 stars February 28, 2008

GASP!

Oh, the humanity! The senseless violence of splashing!!!!!



ArcanielArcaniel

Rated 5 / 5 stars October 5, 2010

:O So much WIN! (and Splash...)

OMG! This battle had me on the edge of my seat!!!



b-boy7b-boy7

Rated 5 / 5 stars August 20, 2010

does it end?

epic battle but does it end? i've been watching for about 10 mins now the best was team rocket can sucka my balls and i choose u ditto oh shit


People find this review helpful!