Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
May 2, 2007 | 5:03 PM EDT

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • NG Collabs
    NG Collabs Multi-Author Newgrounds Collaborations!

Author Comments

EDIT: CHEERS FOR FRONT PAGE AND THANKS FOR TAKING THE TIME TO TELL US WE SUCK lol.

A group of talented flash artists from Newgrounds came together and submitted a series of short animations to this collab. The talented flash artists were (in no particular order):
Nicholas-Deary
Pezboy440
Skope
VictoryGin
godsondagger
Revolation
Animaniak
Volit0
Diphallia
64
Montycarlo
Punkboyben
Bobsmovie (person who organised it all)

Reviews


darkjohnnydarkjohnny

Rated 4.5 / 5 stars May 3, 2007

great movie

woohoo, lots of randomness!
lots of violence, good music
keep up the good work, i love collabs and randomness



wolfinator-xwolfinator-x

Rated 3 / 5 stars May 3, 2007

ROFL.

Funny. It's also original.

PS: I used to be in this collab but it got uploaded before mine got to bobsmovie.



juicycoconutjuicycoconut

Rated 4.5 / 5 stars May 3, 2007

The best kind of flash

my favorite kind of vid! a bunch of quick random shorts. i loved it, tho i may just be biased cuz i love muse...saw them in SF on apr 9 and last sept. in Davis, CA 0.0



XeneriXeneri

Rated 4 / 5 stars May 3, 2007

Nice Group Intro!

I think what I like best is that you showcase all your talents nicely. For a newbie like me, it was a good introduction of your artists. Now I'll go and look up everyone who contributed to this short! Well done!



ChilliDogChilliDog

Rated 4 / 5 stars May 3, 2007

Not bad

Pretty sweet guys, I still wish you wouldn't have decided to submit early though :P. My favorite scene was definitely where the two buildings (I guess) pop up and fall in love...and then milk comes outta nowhere lol. Good stuff. I had a lot of random short things that I never finished that I was going to submit. Lemme know next time :D

Great Flash