Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Apr 23, 2007 | 5:26 AM EDT
  • Daily Feature April 24, 2007

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

==Unforgotten Realms: Episode Eight==

This thing is 20 freaking minutes long, I put in a loader movie it's so freaking long. The preloader however has been giving me crap and I'm stick of exporting this file over and over but it should work none the less.

If you never seen the series before no big deal as while there may in fact be a plot to this cartoon I have no idea what it is anyway. I hope you all enjoy.

Reviews


jacehermanjaceherman

Rated 4.5 / 5 stars April 24, 2007

easily the worst flash ive ever seen...

...but it was SO bad it RULES!!! i havent laughed this hard all month! "goddamn these dragon claws!" hehheh! this was very simple visually (i bet thats intended) but your humor.. good god man! i really enjoyed this submission. so much that i watched it twice!!! great job! i much rather have form over function any day of the week!



aznarutoaznaruto

Rated 4.5 / 5 stars April 29, 2007

Scene Selection?

Its great but it needs a scene selection cuz its 20 frelling minutes long



MagitekArmorMagitekArmor

Rated 4.5 / 5 stars April 27, 2007

This is funner than Team Slayer Pro at Lockout!

Whoa, man, just, whoa. Your series is amazing, so funny. Your clever allusions to previous videogames through sound (Zelda) and scenes like the MegaMan boss intro are pretty ballin'. Humor is pretty funny, voices are pretty funny, sound is pristine, I am impressed. I'd say keep up the good work and I can't wait to see the next episode of Unforgotten Realms. Only suggestion/criticism I have is that you do not have a scene chooser that I am aware of. Not that big of a deal, but being the dope I am I exxed out of the video while I was playing it and had to start from the beginning and it is kinda lengthy, you know? Awesome.


Sirschmoopy responds:

Once you hit the 16k frame limit, it becomes a little hard to even animate a movie let alone make a scene selector.

Hell exporting this movie took 10 minutes alone each time.


Edwad-elricEdwad-elric

Rated 4.5 / 5 stars April 28, 2007

awsome, sorta maybe

yaddayaddayadda



SirchHanomSirchHanom

Rated 4.5 / 5 stars December 21, 2007

Dang. Just Dang.

This series is simply awesome. The humor is spot on. No cliches or obvious flaws, other than the seemingly uneventful episodes. But even then, the cartoon manages to make nothingness fun.
I loved the last song part. I wish I could favorite just that audio clip.
Fortitude save.
I want to cast a spell.
Only problem: Simply make the episodes more eventful. Every episode should have a clear cut purpoe. Or maybe that's the point...this IS D&D.


People find this review helpful!