Be a Supporter!

Awesome Video Games - Ep4

Score:
rated 3.65 / 5 stars
Views:
116,504 Views
Share Links:
Genre:
Comedy - Parody
Tags:
nes
avg
duckhunt
awesomevideogames

Credits & Info

Uploaded
Mar 29, 2007 | 2:31 PM EDT

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

Hey Dudes and Dudettes! Ace and Chet are at it again! They have finally beaten Super Mario Bros. and it is time to move on to their next game... you guessed it. D-D-D-DUCKHUNT!

AWESOME HINT: If you want to skip ahead in the movie, you can click the tree. It will take you to all the most awesome parts of the movie!

AWESOME WARNING: This is a video flash, so it's uber huge dudes! If you have a gnarly connection, you may wanna pass on this one.

Stay awesome!

Reviews


FuzzydoorFuzzydoor

Rated 5 / 5 stars

Why

It looks like the 80's. I hated the 80's. But its not your falt so here.



RahnsRahns

Rated 5 / 5 stars

lol

WE JUST BEAT THE DRAGON!!!!



mindlessmonkey112mindlessmonkey112

Rated 4.5 / 5 stars

i still

retain what i said from the first review

you guys are soooo stupid!

lmao

you have the STUPIDEST jokes, but they are funny as hell...

Make more!

5/5



FluffingtonFluffington

Rated 4.5 / 5 stars

ROFL

This is a nice video flash, Makes me think about the angry nintendo nerd, You guys would sure like to kill that dog. Funniest thing I seen all day XD



ZerotheRelentlessZerotheRelentless

Rated 5 / 5 stars

ROFL!

That was absolutely wonderful. Nevermind that it's a video flash, and it takes an ungodly amount of time for it to load, IT IS WORTH EVERY SECOND TO WAIT! Those two dudes are great. Their facial expressions are absolutely priceless. " I think he just fell." "Dude...i think you shot him..." XD. Still, i kinda feel like some data compression could be utilized here. Then again, that may degrade the video in a very bad way.
Anywho, this was a great flash and i can't wait for Episode 5.

RAWK ON!