Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Feb 20, 2007 | 2:34 AM EST

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

Bill gets ready to greet the day but has an unfortunate accident that starts his first adventure. Enjoy!!

Reviews


RockMessiah123RockMessiah123

Rated 4.5 / 5 stars April 22, 2009

You can taste the garbage!

Death by crap, people will laugh at your funeral! rofl nice job but that made me hurl a little in my mouth so 9 and a 4. other than that great job!



Danny-GDanny-G

Rated 5 / 5 stars November 14, 2008

Good job!

It's refreshing to see something very original here on newgrounds.
Finally something that isn't a parody of a game or random violence.
It makes this flash really stand out.
Overall your movie was pretty funny and interesting enough to keep me watching till the end of it.
Keep up the good work!


People find this review helpful!

alexzowin100alexzowin100

Rated 5 / 5 stars June 30, 2008

lol

he shit himself to death lololol


People find this review helpful!

DROID-TRONDROID-TRON

Rated 4.5 / 5 stars December 19, 2007

lmao!

xxxxDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hurry up with number3!



CojocaruCojocaru

Rated 5 / 5 stars April 24, 2007

Impossible!!

Man,you're great.*presses the big red button*Good job,you got added to my favorites :).I've seen part 2 too,it's AWESOME.And,if you can,maybe make a Bill's Adventures game if you already haven't?


People find this review helpful!
Psychotic-Dan responds:

Thanks man i like having fans, they keep me cool Lol. and if i ever figure out how to make a flash game of Bill, i will. lol ;)