Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Feb 1, 2007 | 4:30 PM EST
  • Daily 2nd Place February 2, 2007

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

Thanks for front page, action games, and daily second

A colorful, fast paced dodger with Bees (ZOMG) and some excellent music from Dan Paladin's cd!
Enjoy

Controls:
Arrow keys or WASD to move.
Dodge other Bees and collect coins for points. Getting health when you're full will also add points!
_________________
Thanks Dan for the fantastic music.

The background changes colors as your score rises! And don't forget to submit your highscore and bee the best!!

Reviews


Cockroach-ManCockroach-Man

Rated 5 / 5 stars February 6, 2007

Best bee dodger I've ever played..

Yep.. it's true..

great music btw :D



FlimboFlimbo

Rated 5 / 5 stars May 23, 2008

Awesome

This game is a instant classic the visuals are nice and the song is awesome to



Little-RenaLittle-Rena

Rated 5 / 5 stars February 1, 2007

Yay you! :D

Yay! You submited somthing again, haha! :D
Yeah, well, onto reviewing I think :3

It's a pritty straight forward game to play, nothing to difficult about it, that's good, I don't like learning new controls, lol :D
Seems pritty easy, though, I didn't play for that long, I wanted to get a review done before I played it more XD

Yeah, the graphics and animation was good, very good indeed. Also, those fat bees really are fat, haha! That was quite funny seeing them in the way, being so fat an all.

The sound, well, it was good, nothing bad about that, you could hear it after all and that is all that counts when it comes to music and such :D
Other than that, it just leaves the menu, which looked really darn cool, though pritty simple looking, it was smooth and easy to find things :3

So once again, good job and keep it up :D

5/5

<3



cleanbraincleanbrain

Rated 5 / 5 stars January 2, 2008

lmfao

awsome little bees and perfect music for it
=DDD this game is so retared and so fuckin awsome



MetalDartMetalDart

Rated 5 / 5 stars February 1, 2007

We should start calling you ShirtBee :P

Haha, this was a seriously awesome game. I am jealous that I didn't think of the entire cutesy idea first. lol

The gameplay was really additctive. The game could literally go on forever. It took a lot of will power just to stop playing. :o

The graphics were awesome. I liked how each bee had its own look.

Overall, cute graphics + addicting gameplay = one hell of a game. Keep it up man, you've got great skill for someone your age.

PS: lol collab sometime? :P