Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jan 7, 2007 | 2:45 PM EST

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • TooF
    TooF It's like a party in your mouth!

Author Comments

Reviews


PopesturePopesture

Rated 4 / 5 stars

YAY ure back

Ure back and still got ur great style!


Logo responds:

:D Holy crap I am!

HOW'D I GET HERE?!?!

DAMMIT!!! :P


GeishaAssassinXGeishaAssassinX

Rated 4 / 5 stars

Hell yeah!!

You have NO idea how happy I was to see this in my inbox!! Classic. I love it, your website rocks too. There's not much I can say to you, being that TooF is a tried 'n true piece of work. Always makes makes me smile.. and... tear a lil'. Here's to hoping you're coming back with a season2.


Logo responds:

And you have no idea how awesome it is to hear you say that man :) I tried a few new things this time around, and I'm happy to see they were accepted.

Know what? Running 10 episode seasons doesn't sound like a bad idea :) I might just do that...Thanks for the review brah!


UnknownHedgehogUnknownHedgehog

Rated 4 / 5 stars

This is funny shit, LOL

I first saw this on your homepage. Plus I liked your commentary too.



tyler2513tyler2513

Rated 4 / 5 stars

Awesome

Pretty good episode not much of a plot but alot of action and adventure in this I like the fight scenes in Toof there always funny and awesome at the same time. The length of timing was great I hope there's more episode with that length of it.



BritishMooseBritishMoose

Rated 4 / 5 stars

I liked this.

This episode seemed way funnier than the other ones. I'm not sure why, it just worked better. The fight scene was quite intense, the TooFsplosion was awesome. It would have been nice to have seen more general destruction in that sorta way.
Good job, 4/5.

ps: why did animatorjones' monster save the day?


Logo responds:

Lol...he didn't save the day, he killed Cubey :) I made that character in honor of Jonsey, but sadly he doesn't even like him that much.

Yeah, I love doing those TooFsplosions :) Thanks for the review dude!