Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Dec 21, 2006 | 8:45 PM EST
  • Daily 5th Place December 23, 2006

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Madness
    Madness Watching dudes beat the crap out of each other has never been so fun!
  • Ultra Violence
    Ultra Violence A fun collection of violent submissions!

Author Comments

The sequel to Tricky Bangbanggooberblat. I hope you love it.

=)

Reviews


flyboy2008flyboy2008

Rated 3.5 / 5 stars

wtf?!?!

what was the point in this?try to make since next time...plz?



speed010speed010

Rated 3.5 / 5 stars

KJHFALKSDJFH!

at a loss for words......quite entertaining though =)



Blader182Blader182

Rated 3.5 / 5 stars

I WANT MY MAMMY

damn that was some frecky shit i'll be having nightmares tonight oh boy oh boy oh boy



shizntshiznt

Rated 3.5 / 5 stars

=(...

thats like silenthill madness lol


People find this review helpful!

DavidCPDavidCP

Rated 3.5 / 5 stars

(:0)<-< !!!! > WTF!!!!

...... Ok look I know sum of you guys like this but i do not...........
Well the killing was cool but .. O the start of the flash wazz sweet
but the ending well i gave it a BIG F@#$ 0 sorry if you hate me
for that ! but Hay NICE job on the Sound !!!