Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Dec 19, 2006 | 8:37 PM EST

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

Happy Birthday Eski!!!!

Reviews


DenadayenDenadayen

Rated 5 / 5 stars July 13, 2009

lol wtf rofl lmao stfu!!!!!!!

hhhmmmm... a look into a sane mind, how refeshing. normally i hate the kittty krew but this mite be the one flash i acculy find amusing and azurith is right, reading your half assed comments are funny and i an hoping for a good luagh once you, or if you comment on this, i give it a 10 only becuase i feel slightly sorry for your bordum, and while my response prolly isint by the NG rules eh i dont care right now also you ever notest how 'fulp' sounds like 'flap'? and flap is normally used as an expession of jacking off, just wanted to point that out, the admins are going to have fun with this post OH btw... HTML HTML HTML HTML HTML AHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i was hoping to use up all the space so i'll tell you all a little secret about this flash, if you click on ash in his 5th scene you'll get hentai, but no n00b would fall for that? right? OR i could be telling the truth but saying it so you would belive it isint true REALLY when it is true but now you cant tell whether or not iam tell the truth so now your prolly going to find out. FULP = FLAP!!!!!!! i wonder wether or not the flups are insulted by this kind of thing? EVEN THOUGH they are prolly not related to this flash?!?!?!?!?!? well thats all and i hope the fool who read this had a fun time wasting their time, i also notest that you cant kill the kitty krew they are like cockroaches, annouying, every where and wont go away!!! bread like rabbits too... any way i think i'll go play a defence game or maybe go play some ramdom glitched as all hell flash, i've had had fun typeing 8=====D~~ ( . Y . ) RAWRZ!?!?!?!?!?!?!


People find this review helpful!
Magyar responds:

you n***a


Pasty-FlawssPasty-Flawss

Rated 5 / 5 stars August 10, 2008

rofl

Your randomness flash skills is so funny. You have inspired to make my own flash with this style.


Magyar responds:

Glad I could help.


badfurrykittybadfurrykitty

Rated 5 / 5 stars August 2, 2008

Oh boy!

best stuff I've had since eating rotten pie! woo!

The best!

eski!!!!!!


Magyar responds:

thnaksss


KKyuubiKKyuubi

Rated 4.5 / 5 stars October 21, 2007

A kitty krew movie I actually LIKE?

Although I have already seen a slightly better animutation to Sakura Saku ("Jamez Bond"), this was actually quite good too. I understand you may have not seen Jamez Bond, but it's still good!

But still, overall, I still sorta dislike the Kitty Krew


Magyar responds:

yeah I agree that one was better but this one was just me being stupid


Sir-S-Of-TURBOSir-S-Of-TURBO

Rated 3.5 / 5 stars June 14, 2007

Well done sir!

For it's genre this was perfect, jibberish. 5'd.


Magyar responds:

yes.