Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jul 15, 2000 | 6:04 PM EDT

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Mario
    Mario Seemingly infinite Mario parodies! Some of the funniest Flash movies ever conceived!
  • Scat
    Scat The fart joke will never die, and this collection is full of shit!

Author Comments

What SHOULD happen when Mario screws around in those pipes...

Reviews


asskickin69asskickin69

Rated 5 / 5 stars

Very Funny

Didn't see it coming.



King-JoeKing-Joe

Rated 2 / 5 stars

nice laugh

short and to the point butt kinda gay though



SlaughterDogSlaughterDog

Rated 3 / 5 stars

Mama-Mia! Papa-Pia! Baby's got the diarrea!

Mama-Mia! Papa-Pia! Baby's got the diarrea! I guess Mario found that out the hard way!



cut-mancut-man

Rated 1.5 / 5 stars

HMM...

Well.... its better than anything I could do.



bucksterbuckster

Rated 0 / 5 stars

boooooo

this was the biggest piece of crap known to mankind so please dont ever make a movie like this again cuz u give mario a bad name.:|