Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Nov 4, 2006 | 8:24 AM EST

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Madness
    Madness Watching dudes beat the crap out of each other has never been so fun!
  • Madness Games
    Madness Games Games based on the Madness universe by Krinkels!

Author Comments

here is the best version
http://www.newgrounds.com /portal/view/350180

09/07/07 edit for the new version: STOP ASKING TO REMOVING CLOCKS AND ADDING MC7 SPRITES. Anyway you will se a new scene creator at madness day ;)

09/27/07: Oh sorry!i forgot to say that
http://www.newgrounds.com /portal/view/401481

Reviews


Pieman221Pieman221

Rated 5 / 5 stars

AWSOME

Justs needs a bigger background


People find this review helpful!

gimoshgimosh

Rated 5 / 5 stars

I never knew this game is so fun.

I have played this alot of times and i never knew this is so fun. lol

good job. im gonna add this to my favourites


People find this review helpful!

Andrewboy895Andrewboy895

Rated 3 / 5 stars

It needs something, but I dunno what

I cant put my finger on it, but its missing something. That something it is missing makes it a little boring.



HellsAssassinHellsAssassin

Rated 4 / 5 stars

Not bad

You should have made the room alittle bigger and try to get more things for the face. Other than that it was awsome and great music!


People find this review helpful!

favekidmefavekidme

Rated 5 / 5 stars

Nice man!!!!!

its kinda good... but then agen i couldent beable to do that. so thats 5 for the hard work and 5 for the fun lol.


People find this review helpful!